Matija Bećković: Arsena Dedića je trebalo primiti u SANU

Croatia Records

- Duško Radović me je pitao u vreme najveće Arsenove slave zašto ga ne biramo u Srpsku akademiju nauka i umetnosti. Tek sada mi se čini da je to bila prava ideja. Arsen je bio moderni pesnik a to znači da nije samo pisao pesme nego ih je komponovao i pevao. 

Trebalo je da bude neki naš Bob Dilan ili Lenon, ali u svakom slučaju, njegov raskošni dar i neodoljivi šarm učinio ga je jednim bescenim draguljem naše ne samo muzičke umetnosti. Moja sećanja na Arsena su vezana za našu mladost.

Upoznao sam ga dok je služio vojsku u Beogradu pre pola veka i otad se nismo razdvajali. Komponovao je i moje pesme „Dva prijatelja“ i „Vera Pavladojska“. Svi su mislili da je on te pesme i napisao koliko je bio slavan. Za mene niko nije ni znao u to vreme. Nemam omiljenu Arsenovu pesmu jer sve što je on napisao je u stvari jedna velika pesma koju je on ispisao i ispevao jednim ustima i jednom metrikom i dikcijom. Arsen se rano i ozbiljno razboleo i kad god je otišao iza scena ja sam mislio da se neće vratiti, rekao je akademik Matija Bećković, povodom smrti Arsena Dedića.
Share on Google Plus

Knjige i knjige Info

Knjige, pre i posle svega...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар