Novi roman Harper Li najbrže prodavana knjiga: Uskoro i u Srbiji

U prvoj nedelji je samo u Severnoj Americi prodato više od 1,1 milion primeraka romana "Go Set A Watchman" Harper Li, koji je tako postao najbrže prodavana knjiga u istoriji izdavačke kuće Harper Kolins. Knjiga je objavljena 14. jula, 55 godina nakon izlaska kultnog romana "Ubiti pticu rugalicu", dosad jedinog romana 89-odišnje Li. Laguna, koja je prošlog meseca objavila nov prevod kultnog romana "Ubiti pticu rugalicu" Harper Li, najavila je da će uskoro objaviti i njen drugi roman - "Go Set A Watcgman".



Priča romana "Go Set A Watchman" koji je Li napisala sredinom prošlog veka, događa se dve decenije nakon radnje prve knjige. Junakinja Džin Luiz Finč, poznatija kao Skaut, odlazi iz Njujorka za Alabamu, u posetu svom ocu Atikusu.

U svom rodnom gradu se iznova suočava sa rasističkom atmosferom koja u njemu vlada. "Prva nedelja prodaje knjige 'Go Set A Watchman' prevazišla sva naša očekivanja", izjavio je Brajan Mari, predsednik kuće Harper Kolins.

"Oduševljeni smo reakcijom čitalaca na ovo novo, istorijsko delo jedne legende među piscima kao što je Harper Li", dodao je on.

Harper Li se povukla iz javnog života nakon uspeha romana "Ubiti pticu rugalicu", koji se smatra jednim od najznačajnijih dela američke savremene književnosti prema kojem je 1962. godine snimljen i Oskarom nagrađeni film sa Gregorijem Pekom u glavnoj ulozi.

Izdavačka kuća Laguna koja je prošlog meseca objavila nov prevod kultnog romana "Ubiti pticu rugalicu" Harper Li, najavila je da će uskoro objaviti i njen drugi roman - "Go Set A Watchman" koji je 88-godišnja književnica objavila ovog leta posle više od pola veka pauze.

"Go Set a Watchman" koji je u prvoj sedmici od objavljivanja samo u Severnoj Americi prodat u tiražu od preko 1,1 milion primeraka i postao najbrže prodavana knjiga u istoriji izdavačke kuće Harper Kolins, će za Lagunu prevesti Tatjana Bižić.

"Sredinom pedesetih završila sam roman 'Go Set a Watchman' koji prati lik Skaut kao odrasle žene. Moj urednik je bio opčinjen njenim flešbekovima u detinjstvo i naterao me je da napišem roman iz ugla mlade Skaut“, navela je Li.

"Pošto sam bila mlada autorka, uradila sam kako mi je rečeno. Nisam shvatila da je (originalna knjiga) preživela i bila sam veoma iznenađena i oduševljena kada ju je moja draga prijateljica i advokatica Tonja Karter otkrila. Posle mnogo razmišljanja i oklevanja pokazala sam je nekolicini ljudi. Bilo mi je veoma drago kada su rekli da je vredna objavljivanja. Ponosna sam i zapanjena što će biti objavljena posle svih ovih godina“, rekla je Harper Li.

Share on Google Plus

Knjige i knjige Info

Knjige, pre i posle svega...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар