U hotelu Metropol održana svečana dodela nagrada Corporate Superbrands Serbia 2015–2016", Laguna proglašena za superbrend Srbije.
U kategoriji Mediji i izdavaštvo inicijalno su prijavljene 53 firme, od kojih je osam dobilo ovo prestižno priznanje. Osam najboljih su: Laguna, Tanjug, TV B92 – Antena Group Serbia, Kreativni centar, Politika AD, RTS, TV Prva – Antena Group Serbia i Vulkan izdavaštvo. Najviše glasova u ovoj kategoriji dobila je izdavačka kuća Laguna, a nagradu je primio vlasnik i direktor Dejan Papić.
Izdavačka kuća Laguna zadovoljila je sve kriterijume za dobijanje statusa superbrenda Srbije, zasnovanog na tri glavne osobine: prepoznatljivost i ugled, dugogodišnja doslednost i pouzdanost i korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje.
Selekcija kompanija se vršila u 34 privredne kategorije obuhvativši najveći deo srpske privrednе scene. Birane su kompanije u sektoru energetike, telekomunikacija, zdravstva, medija i izdavaštva itd. Izbor se vršio u dve faze: glasanjem Stručnog saveta od 15 članova i putem ankete javnog mnjenja.
Cilj Corporate Superbrands Serbia 2015–2016. je da se strogom procedurom izaberu najuspešnije kompanije, organizacije i institucije – korporativni superbrendovi na području Srbije.
ONO ŠTO NISTE ZNALI O LAGUNI
– Veb-sajt izdavačkog preduzeća Laguna je sa 15.000 jedinstvenih dnevnih poseta najposećeniji izdavački sajt u celom regionu.
– Laguna je objavila knjige više od 200 domaćih autora.
– Na sajtu Lagune u okviru akcije „Blog dan" objavljena je prva elektronska knjiga u Srbiji.
– Lagunun klub čitalaca je u februaru 2016. imao 400.000 članova.
– Lagunina Fejsbuk stranica ima više od 190.000 pratilaca.
– Noć knjige za samo sedam sati poseti skoro 50.000 ljudi.
– Izdavačko preduzeće Laguna u proseku objavi jednu knjigu svakog dana.
– Ako bi se svi Lagunini naslovi objavili u jednoj knjizi, ta knjiga bi imala 858.149 strana.
0 коментара:
Постави коментар