Ovako izgleda radni sto Harukija Murakamija

Haruki Murakami je jedan od najpoznatijih savremenih svetskih pisaca, čija dela već godinama u Japanu imaju milionske tiraže, a prevedena su na dvadesetak jezika. Japanski književnik objavio je na svom sajtu (harukimurakami.com) slike radne sobe.  

harukimurakami.com
Žute drvene olovke, šolja sa švajcarskom zastavom i bejzbol figurice ukrašavaju impresivno urednu prostoriju čiji je čitav zid ispunjen pločama. Uz svaki objekat pisac je dao svoj komentar.


murakami-3

Za pisanje koristim drvene olovke koje uvek moraju da budu savršeno zaoštrene. Kupio sam ih na rasprodaji u SAD. Stoje u čaši na kojima su omoti albuma Majlsa Dejvisa „Cookin’” i „Relaxin’”. Poklonila mi ih je prodavnica ploča jer sam redovna mušterija.

murakami-4

Imam oko 10.000 ploča, kompakt diskove nisam prebrojao.


murakami-5

Uglavnom je na njima džez. Skoro uvek slušam muziku dok radim.


murakami-6

Figurina Jašura “Rajana” Ogave, mladog igrača mog omiljenog bejzbol tima Yakult Swallows iz Tokija. Dali su mu nadimak Rajan po Nolanu Rajanu zbog načina na koji podiže nogu dok izbacuje loptu.

murakami-7

Predmeti na postolju moje stone lampe kupio sam na putovanjima tu i tamo. Drveno stopalo sa urezanim paukom je iz Laosa, mermerni kamen sa pčelom iz Skandinavije a posuda u obliku kikirikija… hmmm… izvinite, zaboravio sam. To su moji talismani.

murakami-8

Teg za papir poklonio mi je Soni Mehta iz izdavačke kuće “Knopf”, kada sam mu bio u poseti u Njujorku. Vrlo je praktičan. Koristim ga svakodnevno.

(izvor: Blic, Art-anima, harukimurakami.com)
Share on Google Plus

Knjige i knjige Info

Knjige, pre i posle svega...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар