Završen konkurs „Kratko o ljubavi“: Ovo su najbolje priče!

U organizaciji izdavačke kuće Laguna na sajtu www.laguna.rs organizovan je konkurs „Kratko o ljubavi“. Veliki broj učesnika se odazvao mnoštvom ljubavnih priča, a žiri u sastavu Ivana Kuzmanović, Marko Vidojković i Aleksandar Ilić odabrao je tri najbolje ljubavne priče.




Najbolja je priča Sonje Popov: "Žablji tango“


Na kraju te čudesne majske večeri pune plesa i muzike Princeza se konačno odvažila da poljubi Žapca. I tada se desilo nešto neverovatno, jedno čudo, sasvim u duhu večeri. Princeza se pretvorila u ljupku žabicu i ovaj presrećni par žaba je odskakutao do Lagune ljubavi gde se i danas njišu na talasima svoje bajke.



Drugo mesto osvojio je Strahinja Momirov.


Tog jutra sam joj kupio rimljanke, predivne, crne, sa ukrasom koji je pratio liniju njenog malog članka, i razmišljao kako ih obuva samo za mene, dok šetamo pored lagune koja se nalazila u blizini mesta u kojem smo odseli. Obula ih je ipak, to isto veče, i izašla sa novim drugaricama da šeta. Vratila se, kaiš na rimljankama je pukao, u rukama novog momka koji je morao da je ponese i rumenim obrazima, a ja sam samo gledao u rimljanke, i razmišljao, kako mi više i nisu tako lepe.


Treće mesto zauzela je Jana Jovičić.


Samopouzdano je koračala bolničkim hodnikom i, slušajući naizmenične krike očajanja onih koji su saznali da im najmiliji neće još dugo živeti i uzdahe olakšanja i sreće onih koji su dobili drugu šansu, zagledala je ljude smeštene u bolničke sobe pitajući se koga bi mogla da poseti. Zastala je ispred prostorije u kojoj je u polusnu ležao jedan starac, a do njega, na ivici kreveta, sedela sićušna starica i, s puno ljubavi milujući njegovu pegavu ruku, čitala Laguninu knjigu „Kradljivica knjiga“. Sačekala je da mu starica pročita i poslednju rečenicu, a zatim je nežno obuhvatila njegovu dušu i ponela je ka večnom prebivalištu.
Share on Google Plus

Knjige i knjige Info

Knjige, pre i posle svega...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара:

  1. Moje ime, Naomi Samuel Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me nije konačno ostavio i preselio se u Kaliforniju kako bi bio s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da više nikada neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koja mi je mučila srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam stvarno bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uzrujana i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Apata mogao pomoći svom bivšem povratku. Pa sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se taj dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju grešku i bol koju je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. APATI. On je tako moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Apata bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da poživi još dugo pomažući svojoj djeci u vremenima potrebe, ako ste ovdje i treba vam bivši ili je vaš muž otišao drugoj ženi, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni kotač za pravopis. Ovo je njegova adresa e-pošte za kontakt na: {drapata4@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta u nastavku (+447307347648) Hvala dr. apata.

    ОдговориИзбриши