„Dnevnik srpske domaćice“ Mirjane Bobić Mojsilović ponovo pred čitaocima

„Dnevnik srpske domaćice“, roman Mirjane Bobić Mojsilović koji je do sada doživeo preko pedeset izdanja i preveden na italijanski, francuski i slovenački jezik, ponovo je pred čitaocima, zahvaljujući Laguni.


 
Knjiga za naše roditelje i našu decu – da vide kakvi smo bili i u šta smo se pretvorili.

Anđelka, junakinja „Dnevnika srpske domaćice“, govori o srećnom detinjstvu u Titovoj Jugoslaviji, zbunjenoj mladosti osamdesetih, otkrivanju političkih strasti devedesetih i bolnom trežnjenju posle bombardovanja.

- Glavna junakinja Anđelka Jovanović je metafora za sedam miliona Srba. To je priča o generaciji X, to smo bili mi, Titovi pioniri u Miloševićevoj Srbiji. Knjigu sam posvetila ćerki. Naša deca sada ne znaju šta je ovo, ali kad budu stasali da pročitaju ovu knjigu, nadam se da će ovo biti prošlost - kažeMirjana Bobić Mojsilović

Priča o Titovim pionirima u Miloševićevoj Srbiji, o majci i ćerki, o bratu i sestri, o generaciji šezdesetih izgubljenoj lutanjima po meandrima Miloševićeve Srbije...
Share on Google Plus

Knjige i knjige Info

Knjige, pre i posle svega...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 коментара:

  1. Kako sam vratila svog razvedenog muža uz dobru pomoć ljubavne čarolije dr. ALABE... Zovem se Isabella Ethan. Kad sam pročitao svjedočanstvo na internetu o tome kako dr. ALABA, najsjajniji i najmoćniji bacač uroka pomaže vratiti muža koji se razvodi, LJUBAVNIKA. Pitao sam se kako to može biti istina, jer su me mnogi u prošlosti iznevjerili bez ikakvog rezultata. Samo sam pustio post i krenuo po forumu. Na moju obavijest opet ispod, neka osoba je objavila i rekla provjereni bacač uroka. Nakon što je pročitala poštu, bio je to isti čovjek dr. ALABA o kojoj je govorila. Tako da nemam izbora nego stvarno provjeriti kako on radi. Bila sam potpuno shrvana kad me napustio moj voljeni muž. Kao da je cijeli moj svijet nestajao u tuzi i boli. Znam da zvuči čudno, ali od svih čarolija koje sam kontaktirao, on je jedini koji je na mene ostavio dojam da sam toliko istinita i pouzdana. Više od njegovih riječi, vratio je mog muža i ostvario sve moje želje. Sada je vjeran, pazi na mene, svake nedjelje me nudi cvijećem, a često idemo u kino i restoran. moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravdu koju je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj i ja ponovno živimo sretno zajedno. Zauvijek ću biti zahvalan što sam svoj život pretvorio iz pakla u raj! vjerujem da tko god treba pomoć treba mu doći po pomoć. Neka te Bog i dalje koristi da spasi raskid. Svi koji imaju bračne probleme, probleme s razvodom, izgubljenog ljubavnika ili bilo kakve probleme u vezi, možete mu se obratiti (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744

    ОдговориИзбриши
  2. zdravo prijatelju je li ti slomljeno srce? Ne brinite, neka vam dr. Apata pomogne da vratite bivšeg "Bila sam 5 godina u braku s dvoje djece i živjela sam sretno sa svojom obitelji sve dok se sa mnom i mužem nije pokvarilo što nas gotovo svaki put dovodi u svađe i svađe Bilo je sve gore u trenutku kada je moj muž podnio zahtjev za razvod. Dala sam sve od sebe da ga natjeram da se predomisli i ostane sa mnom jer ga volim svim srcem i nisam htjela izgubiti muža, sve je jednostavno bilo Nije išlo. Izašao je iz kuće i nastavio podnositi zahtjev za razvod, molila sam se i pokušavala sve, ali ništa nije uspjelo. Proboj je došao kada me netko upoznao s ovom divnom, sjajnom čarolijom za magiju zvanom DR APATA, koji mi je pomogao u kraj ... nikad nisam bio obožavatelj ovakvih stvari, ali jednostavno sam odlučio probati jer sam bio očajan i nisam imao izbora ... On je napravio magiju za mene i stvari su stvarno krenule kao što je obećao i moj muž se predomislio i došao kući da ostane sa mnom i djecom.I maturalnu da me više nikad ne povrijediš. živimo sretno kao što je bilo uz pomoć DR APATE. Ako trebate pomoć, možete kontaktirati DR Apatu putem email adrese: drapata4@gmail.com ili ga kontaktirati na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744......

    ОдговориИзбриши
  3. žao mi je što ovo stavljam na internet, ali nemam izbora. Nikada nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili čarolije dok nisam upoznao tog mađioničara kada sam ove godine posjetio svog prijatelja u Izraelu na poslovnom summitu. Upoznao sam čovjeka po imenu Dr. Apata bio je stvarno moćan, i mogao je pomoći s čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i magični novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me čovjek za kojeg sam se željela udati ostavio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se okrenuo naglavačke jer je naša veza trajala 3 godine. Stvarno sam ga voljela, ali njegova majka je bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kada sam sreo tog čarobnjaka, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali sam samo pokušao. I za dva dana, kad sam se vratila u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada muž) i došao do mene i ja sam se ispričala da je sve dogovoreno s njegovom majkom i obitelji i dobila novi razgovor za posao da se udamo. Nisam vjerovala jer je dr. Apata samo pitala moje ime i ime mog prijatelja i sve što sam htjela. Pa, sada smo sretno u braku i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretno oženjeni i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: sada smo sretno oženjeni i očekujemo našu malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail je: drapata4@gmail.com Možete ga kontaktirati i putem WhatsAppa/vibera na broj +1(425) 477-2744

    ОдговориИзбриши
  4. Trebate li natrag bivšeg muža ili želite spasiti svoj brak/vezu od raspada i razvoda? možete kontaktirati DR WALE WhatsApp/Viber izravno na +2347054019402
    Želim da svijet sazna za ovog velikog ljubavnog čarobnjaka koji je dobro poznat kao DR WALE, on ima savršeno rješenje za probleme u vezi i braku. Glavni razlog zašto sam otišla kod DR WALE-a je bilo rješenje o tome kako mogu vratiti svog muža jer u zadnje vrijeme moj muž i ja imamo problema u braku zbog neke druge žene, pročitala sam puno svjedočanstava o internet o ovom moćnom DR WALE-u i bila sam tako zadovoljna pa sam odlučila potražiti pomoć od njega i kontaktirala sam ga što je učinio savršen posao bacivši učinkovitu ljubavnu čaroliju na moj brak što je natjeralo mog muža da mi se vrati i moli za oprost, a sve se to dogodilo u roku od nekoliko tjedana, a sada je prošlo oko 3 mjeseca. Neću prestati objavljivati ​​njegovo ime na netu zbog dobrog posla koji radi. Odbacit ću njegov kontakt radi korisnosti onih kojima je potrebna njegova pomoć. KONTAKTIRAJTE DR WALE-a putem WhatsApp/Vibera: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. UČINKOVIT I MOĆAN BACAC LJUBAVNIH ČAROJA DR WALE
    Muž me je odbacio nakon pet (5) godina braka samo zato što ga je druga žena začarala i ostavio mene i dijete da patimo. Jednog dana dok sam čitao po webu, vidio sam post o tome kako ovaj bacač čarolija na ovom WHATSAPP-u +2347054019502 pomaže ženi da vrati svog muža i dao sam mu odgovor na njegov WHATSAPP i on mi je rekao da je žena imala uroke na mog muža i rekao mi je da će mi pomoći i nakon nekoliko dana da ću dobiti svog muža nazad. Vjerovao sam mu i danas mi je drago što vas sve obavještavam da ovaj bacač čarolija ima moć vratiti ljubavnike. jer sam sada sretna sa svojim mužem. Hvala za DR WALE. Kontaktirajte ga na WhatsApp/Viber broj: +2347054019402 ili E.mail: drwalespellhome@gmail.com Hvala vam DR WALE. Neka vas vaši bogovi uvijek nagrade za vaše dobro.

    ОдговориИзбриши
  6. Postoji veliki PSIHIČAR koji ljudima daje dobitne brojeve na lutriji. Osvojio sam 839,342,000 milijuna dolara uz pomoć njegovih pobjedničkih brojeva, Njegovo ime je DR WALE. Godinama sam igrao igre na sreću i nikada nisam imao sreće, ali moj prijatelj u uredu osvojio je 996.800.000 milijuna dolara i dao otkaz pa ga molim za pomoć i rekao je da je DR WALE predvidio njegov dobitak nakon što je bacio čaroliju i dao mu pobjednički broj za igru i on je pobijedio pa sam razgovarao s DR WALEOM na WhatsAppu: +2347054019402 za pomoć. On je odgovorio i rekao da je potrebno očitavanje i baciti čaroliju da bi se otkrio moj pobjednički broj, dao sam njegove zahtjeve za čitanje i bacanje čarolije. Nakon što je bacio čaroliju, dao mi je neke znamenke i rekao da je to moj dobitni broj te mi rekao kada i gdje da ga igram. Učinio sam kako mi je rečeno i danima kasnije dobio sam poziv da sam osvojio 839.342.000 milijuna dolara, mislio sam da je to šala sve dok iznos nije došao na moj bankovni račun. DR WALE vam također može pomoći da pobijedite. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa/Vibera/Telegrama: +2347054019402 ili e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Moje ime, Naomi Samuel Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me nije konačno ostavio i preselio se u Kaliforniju kako bi bio s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da više nikada neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla kontrolirati bol koja mi je mučila srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam stvarno bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uzrujana i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Apata mogao pomoći svom bivšem povratku. Pa sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se taj dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju grešku i bol koju je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. APATI. On je tako moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Apata bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da poživi još dugo pomažući svojoj djeci u vremenima potrebe, ako ste ovdje i treba vam bivši ili je vaš muž otišao drugoj ženi, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni kotač za sricanje. Ovo je njegova adresa e-pošte za kontakt na: {drapata4@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta u nastavku (+447307347648) Hvala dr. apata.

    ОдговориИзбриши
  8. Moj suprug i ja zauvijek ćemo ostati zahvalni dr. Ilekhojieu za njegovu božansku intervenciju u našim životima. Supruga i ja pobjegli smo iz Somalije u Kanadu. Došli smo u Kanadu i život nije bio lak i trebalo nam je više sredstava da podmirimo svoje račune. Moja je supruga malo istraživala na internetu kako bi dobila pomoć u dobivanju na lutriji i dobila je vjerodostojne preporuke od svog šefa da dopre do dr. Ilekhojieja koji svojim ritualom sreće daje dobitne brojeve na lutriji. Stupili smo u kontakt s dr. Ilekhojiejem koji nas je obavijestio o procesu koji smo pristali izvesti odmah. Nakon što je ritual sreće obavljen, kupili smo listić na lutriji Hospital Research Foundation Home i igrali ga baš prema uputama dr. Ilekhojiea s brojevima koje je otkrio. Za 2 dana osvojili smo stan s 3 spavaće sobe i novčani iznos od 700.000 dolara. Naši su se životi promijenili u roku od tjedan dana i prema uputama dr. Ilekhojiea, 30% iznosa poslano je bilo kojem domu za starije osobe kako bi se pomoglo u plaćanju skrbi za napuštene osobe. Možete mu se obratiti i vidjeti što će se dogoditi. Nazovite/pošaljite poruku +2348147400259 ili e-mail: gethelp05@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. Moj muž je imao naviku uvijek slati poruke i dogovarati spojeve sa svojim starim prijateljima, uključujući svoje bivše. Nikada nisam mislila da postoji problem s takvim sve dok se nije emocionalno povukao od mene i počeo ponašati nenormalno prema meni i mojoj kćeri. U tom sam trenutku znao da mi hitno treba pomoć jer ga nikad nisam želio izgubiti. Dr Isikolo me je spasio i problem je riješen. Jedna bivša moga muža obećala je da će ga uzeti od njega i počela je manipulirati njime da napusti mene i moju kćer, što bi se na kraju i dogodilo da dr. Isikolo nije uskočio da mi pomogne. Samo nakon 48 sati nakon rješavanja problema, sve je postalo fantastično između mene i mog muža i sada se on ispričao za sve i opet smo dobri. Obratite se Dr Isikolo i vjerujte da će on sigurno riješiti taj problem za vas. Pošaljite mu e-poruku na: isikolosolutionhome@gmail.com ili WhatsApp na +2348133261196

    ОдговориИзбриши