Konkurs za novogodišnju horor priču

"Esnaf V", grupa autora, entuzijasta i ljubitelja fantastike i horora, raspisala je novi konkurs za kratku horor priču na temu „Nova godina“.

 

EsnafV nas je već navikao na novogodišnja izdanja svoje horor zbirke „Nešto diše u mojoj torti“, a ove godine samo nastavlja već uspostavljenu tradiciju. Evo na koji su način pozvali zainteresovane da učestvuju na konkursu:

"Daje se na znanje, Torta ponovo diše! Uz standardnu autorsku postavku ima još mesta u kuhinji, te smo voljni da ga ustupimo novim drugarima!

Tim povodom, raspisujemo konkurs za horor priče!

Tema: Nova godina

Dužina: do 30.000 karaktera (sa razmacima/belinama)

Jezik: srpski, hrvatski, bosanski, crnogorski...

Količina: Jedna priča po autoru

Rok: 1. novembar

Priče šaljite na nestodise@gmail.com, ili ih po starom običaju pošaljite u inbox FB stranice. Uz priču, pošaljite i kratku biografiju. Za sva pitanja slobodno koristite FB. Srećno!"


Nešto diše u mojoj torti - besplatno preuzimanje


Zbirke sa pričama sa prethodnih konkursa možete besplatno preuzeti na sledećim linkovima:

Nešto diše u mojoj torti 3
Nešto diše u mojoj torti 2
Nešto diše u mojoj torti 1
Share on Google Plus

Knjige i knjige Info

Knjige, pre i posle svega...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар