Stiže nova knjiga Nila Gejmena na srpskom jeziku

Nagrađivani pisac bestselera Nil Gejmen, autor Okeana na kraju puteljka, Zvezdane prašine, Nikadođije, Knjige o groblju i Koraline, predstavlja vam novu, zabavnu knjigu koju je potpisao zajedno sa Liz Pišon "Moj savršeni svet", namenjenu najmlađim čitaocima, koju objavljuje Laguna



Tom Gejts, inače, ide u peti razred i majstor je da se opravda kad kasni sa predajom domaćeg zadatka. Ova vesela knjiga puna je crteža, karikatura i komentara o svojim drugarima i nastavnicima... 

NEMOJTE da čitate ovu knjigu ako ste...

1. Moja džangrizava sestra Dilija.
2. Markus Meldru (jer je idiot).
3. Gospođa Vordington, koja ima brkove (zeznuto je da ne BULJIŠ u njih).

Ja sam Tom Gejts. Kad me razredni ne prati svojim PODOZRIVIM POGLEDOM, volim da crtam i smišljam kako da iznerviram DILIJU. Moji nastavnici misle da lako gubim pažnju i da „nisam usredsređen“. Što je malkice preterano pošto sam trenutno VEOMA usredsređen na to koji keks prvo da pojedem... mmm.



Liz Pišon (1963) je rođena u Londonu, studirala je grafički dizajn i radila u britanskoj muzičkoj industriji kao umetnički direktor. Autorka je bestseler serijala o Tomu Gejtsu, koji je preveden na 36 jezika i koji je dobio brojne nagrade. Ima troje dece i živi u Brajtonu.
Share on Google Plus

Knjige i knjige Info

Knjige, pre i posle svega...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара:

Постави коментар